хеликоптер

Доставка на уреди Miele

Моля, обърнете внимание, че условията описани по-долу, се отнасят само за Р.България.

Доставка на големи домакински уреди Miele

Ние от Miele се стремим да направим покупката на уреди Miele изключително лесна, за да се наслаждавате на новата си придобивка.

След като закупите уред Miele или направите поръчката онлайн, ще се свържем с Вас по телефона, за да уточним подробностите по доставката. Обикновено срокът за доставка е 2 работни дни след потвърждаване на поръчката, за стоки с наложен платеж или за уреди, закупени в брой в Miele Experience Center с адрес; София 1408, ул. Бяла черква 24.
За уреди с плащане по банков път срокът на доставка е 2 работни дни след получаване на сумата за тях, по банковата ни сметка. Моля да имате предвид, че в определени случаи този срок може да е по-голям, предвид на това, че зависи от местожителството Ви, както и от това дали имаме поръчания артикул в наличност, за което ще бъдете информирани.

Винаги се стремим да получите всички поръчани артикули наведнъж, въпреки, че ако сте поръчали повече от един уред, понякога те могат да пристигнат с отделни доставки, за което ще бъдете предварително информирани.

Цената, която плащате за поръчка директно от нас, включва разходите за доставка до Вашия дом (при наличието на асансьор*), поставяне на уреда на мястото, на което ще бъде монтиран, разопаковане на уреда и изхвърляне на опаковката, при Ваше желание. Можем да съдействаме за рециклирането на стария Ви уред, ако предварително ни уведомите, че желаете това.

За някой отдалечени населени места, в който нашата спедиция не може да достави поръчаните уреди, доставката ще бъде извършена от куриерска фирма до място дотъпно за товарен бус, за което ще бъдете информирани предварително.

Преди доставката ще Ви помолим да ни уведомите за всякакви проблеми с достъпа, като стълби, стръмни участъци, тесни врати или други фактори, които биха довели до труден достъп или невъзможност за доставка на уреда до дома Ви.
Ако възникнат допълнителни въпроси или промени по доставката, моля свържете се с нас на телефон : 0700 20 602 или имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Ако има забавяне в срока за доставка, нашият екип ще се свърже с Вас, за да Ви уведоми.

При доставка е важно да проверите състоянието на получения уред/уреди и дали има щети по тях от транспорта. Ние изискваме клиентите ни да попълват бланка при доставката, която включва:

 Дата

Име на клиента 

 Подпис

 Брой на получените артикули

На тази бланка следва да опишете, ако има някакви щети по уредите.

Как да се потдготвите за доставката?

Осигурете достъп на нашия екип до мястото, на което искате да бъдат поставени уредите. Ако имате домашни любимци, не ги допускайте до екипа по-време на доставката.

Задължително на адреса за доставка трябва да има човек, който да посрещне нашите спедидори, да се подпише при получаването на уредите и да даде напътствия къде да се оставят те. Ако такъв човек не присъства, уредите ще бъдат транспортирани обратно в наш склад и ще бъде насрочен нов ден за доставка за Ваша сметка.

*В случай, че сградата която живеете няма асаньор, качването по стълби се заплаща по 20 лева на етаж.